Sunday, 1 January 2012



hye semua....moga semuanya sihat walafiat..terlebih dahulu,nak ucapkn selamat tahun baru walaupn sebenarnye dah lme msuk tahun bru:)..

korang dah ade azam baru???bg yg dh ade,bgus le,bg yg belum dan tak terlaksana azam2 dulu,setelkn dulu ye:)..

hari ni,nak tnjukkn kat korang,pin2 utk jualan penghabisan stock..kite sendri pn tahu kan,dlm islam,tak dibenarkn sifat membazir tu..sbb ape???membazir tu salah satu sifat syaitan:)..jdi,dri membazir,sy pun cdg2 buatlah jualan penghabisan stock dengan harga yg AMAT murah...BERBALOI2..heehe

::HARGA PIN HANYA DARI RM0.80 HINGGA RM1.00::
::TARIKH JUALAN TAKDE HAD,SELAGI ADE STOCKNYE,SELAGI TU LAH JUALAN ADE::

MOH,TENGOK.HEHEHEE











tengok??sweet tak???hehhehe..murah kan???ape lagi..moh la beli..hehehe..kalo sape yg berkenan..cara-caranye:

                             1) boleh pm sy di no 0135387591 atau msg di fb sy nurul_fazeaty@yahoo.com
                             2) pilih dan pm sy pin2 yg kalian minat berdasarkn no yg saya tulis di tepi pin2 
                                 tersebut.
                             3)tunggu maklum balas dri sy:)

sekali lagi sy nyatakn kepada sape yg ingin menjdai agen,sila pm saya:)



Suka ? Like LA

No comments:

Post a Comment

Sila tinggal kan komen tau =)