Saturday 10 December 2011

ANEKA JENIS PIN REBEN











rasa nak tunjuk lagi koleksi2 pin saya..jadi malam yg sepi ni,hehhee..nak show kepada sesiapa yg amat meminati pin-pin tudung yang comel..utk pin tudung REBEN ni die ade 2 jenis...1 tu pin reben FELT dan 1 lagi pin reben POLKA DOT..pastinye ramai yg mengemari..hehe..mari saya tunjuk kn gambar2 yg sudah diupload dimana pin2 ini ade yg diorder and ade yg dihantar ke agen2 saya..jom lihat!!!

PIN REBEN FELT


RM 1.20 SETIAP SATU


:: WARNA boleh DIPILIH mengikut citarasa anda::
:: SAIZ pin tidak terlalu BESAR::



RM 1.30 SETIAP SATU
:: tetap dari kain FELT cma coraknye lain skit::





PIN REBEN POLKA DOT
RM 1.40 SETIAP SATU
:: BOLEH buat pilihan warna mengikut citarasa anda::


p/s : kepada sesiapa yang berminat utk memesan mahupun menjadi AGEN menjual produk saya,anda boleh terus menghantar msg kepada sy di no 0135387591..
kepada sesiapa yg ingin memesan,sy ingin memohon beribu kemaafan disbbkn tiada la order form diruangan blog ni,memandangkn sy masih bru,jd blog ni kelihatan lebih simple..namun JAMINAN saya agar anda smua berpuas hati dgn produk saya..
kepada sesiapa yg berMINAT menjadi AGEN sy,jgn lepaskn peluang ini..kelebihan yg ada
 :: ada 2 cara utk menjadi agen(sila msg sy utk mengetahui dgn lebih lanjut)
 :: TIDAK perlu kuarkan modal
 :: KOMISEN akan diberikan(mungkin sedikit,nmun dpt melatih kite menjdi peniaga yg bijak)

akhir kata,marilah kita sama2 menjdi usahawan islam yg berjaya WALAUPUN dalam/dari scope yg kecik..mudahan URUSAN JUAL BELI kite di berkati ALLAH (^_~)

Suka ? Like LA

No comments:

Post a Comment

Sila tinggal kan komen tau =)